• Doświadczenie i kompetencje – mamy wiedzę, doświadczenie i kompetencje, z zakresu naprawy jonizatorów, ozonatorów, oczyszczaczy i wielu innych produktów, których nie świadczą wszystkie serwisy • Profesjonalnie i w terminie – dokładamy starań, aby 100% trafiających do nas sprzętów zostało naprawionych. Żeby dodatkowo zaoszczędzić klientom czasu zaczynamy od diagnozy usterki, która jest podstawą dla klienta do podjęcia decyzji o naprawie lub odstąpienia od zgłoszenia. • Gwarancję na wykonaną naprawę – mamy pewność, że nasz serwis jest na najwyższym poziomie, a w przypadku usterek po-naprawczych zapewniamy szybką i profesjonalną pomoc naszego fachowca. • Wysokiej jakości części oraz akcesoria do naprawy sprzętu. Dzięki temu Państwa urządzenie będzie sprawne przez długi czas.
Jak wygląda naprawa krok po kroku?
• Najpierw musisz zgłosić usterkę, wysyłając zgłoszenie na adres email: serwis@grekos.com.pl. • Następnie otrzymasz na adres email formularza do zgłoszenia serwisowego z prośbą o wypełnienie i odesłanie na adres email: serwis@grekos.com.pl. • W przypadku Door to Door i gdy produkt jest na gwarancji my zajmujemy się jego odbiorem do Ciebie, zlecając przesyłkę kurierską na nasz koszt. • Jeżeli produkt nie jest objęty gwarancją Door to Door, wtedy przesyłasz do nas sprzęt do naprawy na własny koszt. • W przypadku, kiedy produkt nie jest już na gwarancji możesz skorzystać z naszego kuriera na Twój koszt lub samodzielnie dostarczy do nas produkt do naprawy. • Każda naprawa jest inna, więc każda usługa serwisowa pogwarancyjna jest wyceniana indywidualnie. W dużej mierze ostateczna cena zależy od kosztów części i akcesoriów zamiennych. Jeśli ich użycie nie jest konieczne, wtedy zapłacisz tylko za usługę. O koszcie naprawy dowiesz się jeszcze przed naprawą. • W każdym przypadku nasz Serwis dokonuje diagnozy naprawy i przygotowuje kosztorys sprzętu zgłoszonego do naprawy. Następnie rozpoczyna się etap naprawy (jeżeli zaakceptujesz koszty) lub zamknięcia zlecenia (jeżeli nie zdecydujesz się na naprawę). • Płatności za naprawę dokonujesz w momencie otrzymania naprawionego sprzętu w formie płatności „za pobraniem”. • Naprawiony sprzęt wysyłamy każdorazowo za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Jaki sprzęt naprawiamy? • jonizatory wody • jonizatory powietrza • oczyszczacze powietrza • ozonatory • generatory wodoru • zamgławiacze